Nors ir patirdami trumpalaikius nuostolius, kai kurie verslininkai ryžtasi skelbti savo produktų ar paslaugų akcijas dėl šių priežasčių:
• Grynųjų pinigų srauto padidinimas - kuo daugiau žmonių susidomi akcijomis, tuo daugiau pirkimų yra atliekama ir tuo didesnes pajamas gauna verslininkai siūlantys savo prekes ar paslaugas. Toks verslo modelis labai naudingas smulkiems verslininkams.
• Ne visi nupirkti kuponai yra panaudojami - žmonės yra tingūs, todėl pasitaiko ne mažai atvejų, kai nupirktas kuponas su preke ar paslauga taip ir lieka nepanaudotas.
• Nebrangi, veiksminga reklama - įmonės išleidžia daug pinigų reklamai, tačiau dažnai tai būna neefektyvu. Dienos pasiūlymus verta reklamuoti grupinių apsipirkimų svetainėse, nes tai yra gana nebrangu ir gaunamas daug efektyvesnis rezultatas.
• Nauji klientai - verslininkai visada ieško būdų kaip pritraukti naujų klientų, todėl dienos pasiūlymų akcijos yra puikus būdas šiam reikalui.
• Nuolatiniai klientai - įmonės, kurios naudojasi grupinių apsipirkimų svetainėmis ir siūlo parduoti savo produktus ar paslaugas, tikisi sulaukti naujų klientų, kurie užsiregistruos jų svetainėse ir pirks pas juos nuolatos.
Kas tai yra grupinio apsipirkimo svetaitės?
Tai svetainės, kurios teikia dienos pasiūlymus ir, kai tam tikras žmonių skaičius nuperka kuponas, akcija įsigalioja. Grupinio apsipirkimo svetainėse paprastai yra taikoma maždaug 50% nuolaida kiekvienai parduodamai prekei.
Ar tai gera investicija verslui?
Dauguma įmonių įprastai nuo pardavimo uždirba 25% pelno. Tačiau yra ir kita vertinga priežastis, kodėl verta naudotis grupinių apsipirkimų svetainėmis, norint reklamuoti savo verslą tai yra labai veiksminga priemonė. Tokiu būdų verslininkai įsigyja naujų klientų, su galimybe, kad šie klientai taps jų nuolatiniais klientais.
Ar visos įmonės gali naudotis grupinių pasiūlymų puslapiais?
Taip, jums tiesiog reikia susisiekti su grupinių pirkimų svetainėmis ir iššiaiškinti, ką jie gali jums pasiūlyti.
Kokių rūšių įmonėms labiau tinka užsiimti akcijomis ir nuolaidomis?
Restoranams, barams, SPA centrams, grožio salonams, mokymams, sporto salėms, ekskursijoms ir kt.
Kas yra atsakingas už reklaminį kuponą jūsų verslui?
Grupinių pirkimų svetainės paprastai konsultuojasi su verslininkais apie jų kuponų pasiūlymus.
Grupinių apsipirkimų patarimai
• Apskaičiuokite, kiek tai yra vertinga jūsų verslui - atkreipkite dėmesį, kad jūsų uždarbis bus maždaug 25%, už pardavimą. Todėl paskaičiuokite kiek pardavimų jums reikia padaryti, kad šis variantas jus tenkintų.
• Nustatykite ribą, kiek kuponų žadate priimti - tai padės jums išvengti nesklandumų.
• Atidžiai pasirinkite akcijų datą - jeigu jūsų verslas yra sezoninis, reikia atidžiai rinktis datą siūlomoms akcijoms, kad pardavimai būtų optimalūs.